Ζώνη διαφυγής

Ζώνη διαφυγής
Όχι η Ιστορία, αλλά τα είδωλα είναι που κατέρρευσαν. Επιτέλους, μπορούμε να ανασάνουμε ελεύθερα και να χαρούμε τη νέα αρχή δίχως περιττά εμπόδια να μας φράζουν τη θέα.

Φυγή προς τα εμπρός

Φυγή προς τα εμπρός
Καθ' οδόν ανακαλύπτουμε, συνθέτουμε, προσδιορίζουμε και επαναπροσδιοριζόμαστε, δοκιμάζουμε και δοκιμαζόμαστε. γινόμαστε δημιουργοί δεδομένων και αξιών.

Το Αιώνιο Διάβα της Ζωής

Το Αιώνιο Διάβα της Ζωής
Τώρα εμείς δημιουργούμε τον Χάρτη και η Οδός είναι τα δικά μας βήματα. Εμείς θέτουμε τους οδοδείκτες για όσους θέλουν να ταξιδέψουν μαζί μας.

_

_

Περιοδικό "Μηδέν Τελεία": διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή τα πρώτα τέσσερα τεύχη μας

Από το 2011 και με συνέπεια, η διαχειριστική ομάδα του Exit Area εκδίδει το περιοδικό "Μηδέν Τελεία". Στα τέσσερα τεύχη του, προσπαθήσαμε και συνεχίζουμε να επιχειρούμε την υπέρβαση των στεγανών, με μια ξεχωριστή αρθρογραφία απέναντι στην ιδεολογική και πολιτική ορθότητα, ενάντια στο καταστροφικό δίπολο Δεξιάς και Αριστεράς, με κεντρικούς θεματικούς άξονες τον Φυλετισμό και την Αναρχία. Με τις τόσες δυσκολίες που συναντούμε καθημερινά, με τη δεδομένη κρίση που περνάει η έντυπη έκδοση, το περιοδικό μας στέκεται ακόμα όρθιο, και το πιο σημαντικό, στην ποιοτική βάση που έχουμε θέσει εξ' αρχής ως προαπαιτούμενο. Τρία χρόνια έπειτα από τη σύλληψη της ιδέας για ένα έντυπο διαφορετικό από κάθε αντίστοιχο που κυκλοφορούσε μέχρι τότε, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους συντρόφους, φίλους και γενικότερα όσους μας γνώρισαν μέσω αυτού και στήριξαν την προσπάθειά μας. Ανακοινώνουμε με ιδιαίτερη χαρά ότι τα τεύχη #0, #1, #2 και #3 έχουν εξαντληθεί. Παρ' όλα αυτά, υπάρχει η δυνατότητα να τα διαβάσετε σε ψηφιακή μορφή.


Το νέο μας τεύχος, αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα! Συνεχίζουμε μέσα από την έντυπή μας έκδοση να θέλουμε να κρατήσουμε όσο μπορούμε ζωντανό τον ρομαντισμό και τον ρεαλισμό του χειροπιαστού. Επιθυμούμε απέναντι στο εφήμερο και το απρόσωπο, να δώσουμε διάρκεια και σχήμα, να έρθουμε σε άμεση επαφή με όσους έχουν παρόμοιες ανησυχίες και να αγγίξουμε την ψυχή τους. Το "Μηδέν Τελεία" είναι εδώ, σε πείσμα των καιρών και των δυσκολιών. Και αυτό κάνει την κάθε ξεχωριστή κυκλοφορία του ακόμα πιο σημαντική.

Περί αποχής από την κρεοφαγία

| Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013
"Αναρωτιέστε γιατί ο Πυθαγόρας δεν έτρωγε κρέας; Εγώ προσωπικά αναρωτιέμαι για ποιο λόγο και με τι καρδιά, ο πρώτος άνθρωπος πλησίασε το στόμα του στο πηγμένο αίμα και τα χείλια του σε ένα νεκρό πλάσμα. Πώς έβαλε στο τραπέζι του πτώματα ζώων και ονόμασε φαγητό και τροφή τα πλάσματα που λίγο πριν μούγκριζαν και βέλαζαν, κινούνταν γεμάτα ζωή. Πώς δέχτηκε την θέα της σφαγής, τον κομμένο λαιμό, το γδαρμένο δέρμα, τις σπασμένες αρθρώσεις. Σκεφτείτε την άσχημη μυρωδιά… Πώς έγινε να μην ανατριχιάσει όταν ήρθε σε επαφή με τα κομμάτια άλλων όντων και ρούφηξε το ζουμί και τον ορό από τις πληγές τους... [...] Η σαρκοφαγία δεν είναι μόνον για τα σώματα παρά φύση, αλλά μας κάνει πνευματικά τραχείς και χυδαίους λόγω του κορεσμού και της κατάχρησης.. Έτσι επομένως και μέσα από σώμα ταραγμένο, παραφορτωμένο και βαρύ από τροφές αταίριαστες η λάμψη και το φέγγος της ψυχής ρέουν από αυτό θολά και συγχυσμένα, ανώμαλα και ασταθή, εφόσον η ψυχή δε διαθέτει φως και ένταση για να εισχωρήσει στα λεπτά και αδιόρατα σημεία της πραγματικότητα."

Πλούταρχος, Τα Ηθικά

Ο παραδοσιακός κόσμος εννοούσε τη φύση (ως περιβάλλον), ανθρώπους  και θεούς ως μέρη μέρη του ιδίου Κόσμου που υπακούουν στους συμπαντικούς νόμους.  Κανένας παντοκράτορας θεός δεν εξουσιάζει αναλόγως των ορέξεών του τους ανθρώπους και κανένας «ανώτερος» άνθρωπος δεν έχει τη φύση κτήμα του για να τη διαχειρίζεται όπως νομίζει εκείνος για τη δική του «ανάπτυξη», ρημάζοντας και καταστρέφοντάς την. Η στρέβλωση όμως της έννοιας της κανονικότητας που θεμελιώθηκε στη μοντέρνα σκέψη εκλαμβάνει εντελώς διαφορετικά το ρόλο του καθενός στη ζωή... 

Η αποχή από τα έμψυχα λοιπόν, είναι πρώτα και κύρια σεβασμός προς τον ίδιο μας τον εαυτό. Ο αποτοξινωμένος από τις βαρετές τροφές οργανισμός είναι σε θέση να κατακτήσει ευκολότερα την ευεξία, αλλά και τη διαύγεια του πνεύματος και άρα να ανορθωθεί, να δημιουργήσει αλλά και να βιώσει ένα αρμονικότερο και όσο πιο δυνατόν κατά φύσειν ζειν. Εμπειρικά εξάλλου, βελτιώνεται ακόμα τόσο η ποιότητα του ύπνου όσο και ο τρόπος αντιμετώπισης των εξωτερικών ερεθισμάτων της καθημερινότητας (οι πολύκροτοι αγχογόνοι παράγοντες δηλαδή).  Το ίδιο απαιτεί (δηλ. την αποχή από την κρεοφαγία, ή έστω την ελαχιστοποίηση της) ο σεβασμός στη συνύπαρξη εντός του κόσμου των ανθρώπων με τα άλλα έμψυχα, για τα οποία σκοπίμως αφήνονται οι μάζες να παραγνωρίζουν ή να ξεχνούν ότι τα ζώα αισθάνονται και αντιλαμβάνονται, το κάθε είδος με τον τρόπο του, όπως και ο άνθρωπος άλλωστε.    

Πέραν τούτων όμως, το να απέχει κανείς από την κρεοφαγία είναι και μια μικρή, έστω, αντίσταση στην κερδοσκοπική αλυσίδα της εκτροφής και πώλησης προς κατανάλωση ζώων και στην ανίερη συμμαχία πολυεθνικών εταιριών τροφίμων, συμβατικής ιατρικής και φαρμακευτικής βιομηχανίας που αντιστοίχως ωθούν τους ανθρώπους στην κατανάλωση κρέατος, παρουσιάζοντας τις τροφές αυτές ως θρεπτικές και απαραίτητες για τον οργανισμό, διαγιγνώσκουν ανύπαρκτες ουσιαστικά εκφυλιστικές παθήσεις και ασθένειες που οι πλείστες παρουσιάζονται χρονικά μόνο στο σύγχρονο κόσμο καθαρά λόγω διαιτολογίου και μερικές από αυτές αποτελούν μάλιστα και αποκλειστικότητα του δυτικού κόσμου (π.χ οστεοπόρωση) και εν τέλει ο «ασθενής» καταλήγει να έχει στην κατοχή του, αφού έχει πρώτα πληρώσει αδρά τον κάθε «ειδικό» σε ιατρικές επισκέψεις και διάφορες εξετάσεις με συνταγές, τις οποίες εξαργυρώνει με ένα προσωπικό φαρμακείο σε κάποιο πάγκο του σπιτιού του και στον οποίο προστρέχει καθημερινώς με την παραμικρή αίσθηση ή παραίσθηση πόνου...

Pacceka

* άλλα άρθρα του ιδίου:

Rome - Hate Us And See If We Mind

 

Νο Copyright | www.exitarea.gr | για επικοινωνία: exitarea@yahoo.gr

Επιτρέπεται ελεύθερα η αναδημοσίευση, ακόμα και αν δεν αναφέρεται η πηγή