Ζώνη διαφυγής

Ζώνη διαφυγής
Όχι η Ιστορία, αλλά τα είδωλα είναι που κατέρρευσαν. Επιτέλους, μπορούμε να ανασάνουμε ελεύθερα και να χαρούμε τη νέα αρχή δίχως περιττά εμπόδια να μας φράζουν τη θέα.

Φυγή προς τα εμπρός

Φυγή προς τα εμπρός
Καθ' οδόν ανακαλύπτουμε, συνθέτουμε, προσδιορίζουμε και επαναπροσδιοριζόμαστε, δοκιμάζουμε και δοκιμαζόμαστε. γινόμαστε δημιουργοί δεδομένων και αξιών.

Το Αιώνιο Διάβα της Ζωής

Το Αιώνιο Διάβα της Ζωής
Τώρα εμείς δημιουργούμε τον Χάρτη και η Οδός είναι τα δικά μας βήματα. Εμείς θέτουμε τους οδοδείκτες για όσους θέλουν να ταξιδέψουν μαζί μας.

_

_

Περιοδικό "Μηδέν Τελεία": διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή τα πρώτα τέσσερα τεύχη μας

Από το 2011 και με συνέπεια, η διαχειριστική ομάδα του Exit Area εκδίδει το περιοδικό "Μηδέν Τελεία". Στα τέσσερα τεύχη του, προσπαθήσαμε και συνεχίζουμε να επιχειρούμε την υπέρβαση των στεγανών, με μια ξεχωριστή αρθρογραφία απέναντι στην ιδεολογική και πολιτική ορθότητα, ενάντια στο καταστροφικό δίπολο Δεξιάς και Αριστεράς, με κεντρικούς θεματικούς άξονες τον Φυλετισμό και την Αναρχία. Με τις τόσες δυσκολίες που συναντούμε καθημερινά, με τη δεδομένη κρίση που περνάει η έντυπη έκδοση, το περιοδικό μας στέκεται ακόμα όρθιο, και το πιο σημαντικό, στην ποιοτική βάση που έχουμε θέσει εξ' αρχής ως προαπαιτούμενο. Τρία χρόνια έπειτα από τη σύλληψη της ιδέας για ένα έντυπο διαφορετικό από κάθε αντίστοιχο που κυκλοφορούσε μέχρι τότε, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους συντρόφους, φίλους και γενικότερα όσους μας γνώρισαν μέσω αυτού και στήριξαν την προσπάθειά μας. Ανακοινώνουμε με ιδιαίτερη χαρά ότι τα τεύχη #0, #1, #2 και #3 έχουν εξαντληθεί. Παρ' όλα αυτά, υπάρχει η δυνατότητα να τα διαβάσετε σε ψηφιακή μορφή.


Το νέο μας τεύχος, αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα! Συνεχίζουμε μέσα από την έντυπή μας έκδοση να θέλουμε να κρατήσουμε όσο μπορούμε ζωντανό τον ρομαντισμό και τον ρεαλισμό του χειροπιαστού. Επιθυμούμε απέναντι στο εφήμερο και το απρόσωπο, να δώσουμε διάρκεια και σχήμα, να έρθουμε σε άμεση επαφή με όσους έχουν παρόμοιες ανησυχίες και να αγγίξουμε την ψυχή τους. Το "Μηδέν Τελεία" είναι εδώ, σε πείσμα των καιρών και των δυσκολιών. Και αυτό κάνει την κάθε ξεχωριστή κυκλοφορία του ακόμα πιο σημαντική.

Περί σωμάτων ασφαλείας (μέρος β')

| Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013
Μια πολύ καλή αφορμή για το άρθρο αυτό αποτέλεσε ένα αντίστοιχο που δημοσιεύτηκε πριν από λίγες ημέρες από τον Δημήτρη K. Χωρίς να θέλω να εστιάσω μονάχα στον εθνικό χώρο, το ζήτημα "σώματα ασφαλείας" αποτελεί δίχως αμφιβολία τον ακρογωνιαίο λίθο του αισθήματος της "κρατικότητας" στον ελληνικό λαό. Η πλειοψηφία των Ελλήνων θέλει κράτος, το οποίο να δείχνει την πυγμή του, να επιβάλλεται και να εμπνέει την ασφάλεια τόσο στο εσωτερικό του, όσο και σε σχέση με τους πραγματικούς (και φανταστικούς) εχθρούς του εκτός των συνόρων του. Αυτό είναι φυσιολογικό ως ένα βαθμό από τη στιγμή που ζούμε σε έναν κόσμο όπου τα κράτη αποτελούν πραγματικότητες πολλών χρόνων, όμως προκαλεί απορία το γεγονός ότι πολλοί συμπατριώτες μας δεν αντιλαμβάνονται ακόμα και σήμερα το ότι ο λαός δεν αποτελεί σώμα του Κράτους, αλλά ότι το τελευταίο έχει ως στόχο του την πλήρη υποταγή του πρώτου σε αυτό. Οι εξουσίες του, εξυπηρετούν αυτό τον σκοπό.

Η συντηρητικοποίηση του ελληνικού λαού αποτελεί γεγονός που δεν προήλθε από παρθενογένεση. Ξεκινώντας από το εκπαιδευτικό σύστημα και τη διάθεση κατήχησης, βασισμένης στα "εθνικά ιδεώδη", στον υποτιθέμενο ελληνοχριστιανικό πολιτισμό, στη θρησκευτική προπαγάνδα, στη νομιμότητα της εξουσίας, στη διαχείριση των πάντων ως ιδιοκτησιακά αντικείμενα, ο Έλληνας έχει υποστεί μια μετάλλαξη σε έναν φοβικό αστό, ο οποίος κουβαλάει όλα τα σύνδρομα κατωτερότητας σε σχέση με τον περήφανο τύπο ανθρώπου που έγραψε την Ιστορία, την οποία διδάσκεται από μικρός στο σχολείο. Με όλο αυτό λοιπόν το background, η εμπιστοσύνη στους θεσμούς του κράτους και στα σώματα ασφαλείας έρχεται ως ένα υπαρκτό και δικαιολογημένο επακόλουθο, το οποίο ενισχύεται από την προσπάθεια του κράτους να κάνει τον πολίτη να νιώσει ανασφαλής και έπειτα να δεχτεί δίχως αντιστάσεις την καταστολή "στο όνομα της ασφάλειας".

Οι ένοπλες δυνάμεις υπάρχουν ώστε να παρέχουν την υποστήριξη στον κρατικό μηχανισμό, για τη συνέχιση της ολέθριας πολιτικής του απέναντι στο λαό. Από τη φύση τους, στηρίζονται σε μια ψευδοϊεραρχική μορφή ανάθεσης και ανάληψης αρμοδιοτήτων, με τους ανθρώπους που συμμετέχουν να αποτελούν αναλώσιμα εργαλεία - φορείς εγκληματικών ενεργειών απέναντι σε άλλους ανθρώπους. Πρόκειται περί παρασιτικών σχηματισμών, τους οποίους έχει συγκροτήσει το σύστημα επειδή μονάχα μέσω της υποχρεωτικής αυτής λειτουργίας είναι σε θέση να επιβάλλεται και να διατηρεί τα κεκτημένα του. Η υποκρισία έγκειται στο ότι μέσα σε όλο αυτό το θεσμικό πλαίσιο που υπάρχει, είμαστε υποχρεωμένοι να συντηρούμε με τη σειρά μας τη λειτουργία τους, τόσο οικονομικά (βλέπε φορολογία), όσο και με την ενεργή συμμετοχή μας (βλέπε υποχρεωτική στρατιωτική θητεία). 

Οι συμμετέχοντες στις ένοπλες δυνάμεις δε διαφέρουν και πολύ από τον μέσο αστό. Έτσι κι αλλιώς σε τέτοια περιβάλλοντα αποθεώνεται η νεοελληνική σαπίλα, βρίσκοντας εφαρμογή στην προστασία, στη διακίνηση ναρκωτικών, στον χρηματισμό, στην αποξένωση από την ουσιαστική επικοινωνία, στην ακροδεξιά στελέχωση, στην απλοποίηση της θεώρησης της ζωής, στην αναξιοκρατία, στην εξόντωση και σε πλείστες άλλες συμπεριφορές και πρακτικές - προνόμια των κοινωνιών - κανίβαλων.

Ο αγώνας μας για την οριστική κατάλυση του απάνθρωπου συστήματος διαχείρισης ανθρώπου από άνθρωπο, έχει ως ένα από τα σημεία αναφοράς του την καταγγελία των δομών του κράτους, πυλώνα των οποίων αποτελεί η εκτελεστική εξουσία. Αν τα κράτη αποτελούν φυλακές για τους ανθρώπους, οι ένοπλες δυνάμεις αποτελούν τους δεσμοφύλακες της ελευθερίας μας. Μονάχα αν αντιμετωπίσουμε το ζήτημα σε αυτή τη βάση, θα είμαστε σε θέση να αφυπνίσουμε όσους ακόμα θεωρούν μεταξύ άλλων ότι η αγάπη για την Πατρίδα περνάει μέσα από τον Στρατό, την Αεροπορία, το Λιμενικό και την Αστυνομία.

Κώστας Κ.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Rome - Hate Us And See If We Mind

 

Νο Copyright | www.exitarea.gr | για επικοινωνία: exitarea@yahoo.gr

Επιτρέπεται ελεύθερα η αναδημοσίευση, ακόμα και αν δεν αναφέρεται η πηγή